SZÁLLÍTÁS GARANCIA

Megrendelt csomagjait a FOXPOST illetve a Packeta szállítja el Önnek!

A megrendelését kérheti csomagautomatába, illetve kérésre házhoz szállítjuk.

 

Fizethet utánvéttel, előreutalással, készpénzzel.

Amennyiben nem elégedett termékünkkel, előzetes egyeztetés után FOXPOST csomagautomatán kersztül díjmentesen visszaküldheti azt.

Szeretettel várjuk megrendelését!

Probléma esetén kérem hívja a 06-70-3093724-es telefonszámot, illetve keressen a lollipawsshop@gmail.com címen!

 

 

 

A termékre vonatkozó jótállás feltételei:

30 napos garanciát vállalunk a kutya ágyakra. Amennyiben gyári hibás a termék maradéktalanul cseréljük vagy vissza térítjük az árát. A termék bevizsgálásra kerül, hogy gyári hibás-e. Amennyiben nem gyári hibás, hanem pl. a kutya rágta szét, vagy nem fekszik bele az állat, az abból eredő hibák nem minősülnek garanciális cserének. Minden esetben a termék visszaküldését követően bevizsgáljuk a terméket, a hiba okát és ennek megfelelően járunk el a garanciális kérdésekben.  Garanciális csere esetén az eladót terheli a vissza küldési költség. Nem garanciális hiba esetén a vevőtől az eladóig való postai költség a vevőt terheli.

A méret választást a lehető legjobban mérd fel. 

Méret problémával csak bontatlan terméket tudunk visszavenni és cserélni, ugyanis bontott terméknél nem derül ki feküdt-e benne a kutyus vagy nem. és amennyiben igen, azt más kutyus megérzi - már  nem adható el. Higiéniai okokból csak értékcsökkentéssel tudjuk visszacserélni maximum, amit használattól függően állapítunk meg.

Amennyiben a kutyusnak nem tetszik, nem használja annyit amennyire a gazdi szerint kellene – ezt a kutyusra bíznám, mi neki az igénye – ez nem garanciális kérdés. Higiéniai okokból nem tudjuk a termék árát visszatéríteni csak értékcsökkentetten maximum, amit a használattól függően állapítunk meg.

Javaslat:

Kibontott ágyba ne engedd a kutyust, előbb győződj meg róla megfelelő-e a méret. Ezt kicsomagolás nélkül is meg lehet állapítani sokszor.

 

Vissza a boltba